Nomagenta

Skip to content
  • Home
  • Jacek Mirczak
  • STUDIO
    • O Nomagenta
    • Klienci
    • Opinie i rekomendacje
  • Portfolio
  • Blog
  • Oferta
  • Kontakt

Trimaran

Firma S+B Gruppe zwróciła się z prośbą o zaprojektowanie logo, identyfikacji budynku oraz materiałów wspierających sprzedaż dla powstającego w czeskiej Pradze budynku TRIMARAN. Prace obejmowały: projekt graficzny logo, opracowanie typografii i kolorystyki, projekt graficzny grafiki uzupełniającej, opracowanie księgi znaku, materiały reklamowe, wizualizacje 3D.

 

AdvertisingIdentity DesignLogoWsparcie sprzedaży

Marka: Trimaran Praga

Klient: S+B Gruppe

Kooperacja: Prime Properties

Previous
Best Meals
Pokaż więcej
Next
Heisberg
  • Kontakt
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies (EU)
© Copyright Nomagenta Jacek Mirczak 2025
Nomagenta logo całe, Pracownia graficzna i kreatywna.
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}